incadea maakt het mogelijk om:
  • Realiseer positief resultaat in elk gebied van uw dealerbedrijf
  • Optimaliseer de belangrijkste bedrijfsprocessen en creëer transparantie in het hele dealerbedrijf
  • Realiseer perfecte balans voor uw medewerkers
  • Verbeter uw medewerkersefficiëntie en productiviteit
  • Verbetering van uw dienstverlening wat resulteert in een hogere klanttevredenheid
  • Betere relatie met uw klanten dankzij een geoptimaliseerd CRM-proces
  • Controleer uw verkoopproces en haal het maximale uit uw leads
  • Neem betere beslissingen dankzij up-to-date informatie
Product Mogelijkheden
Werkplaats Het servicegedeelte in incadea.myengine omvat inzichten en hulpmiddelen voor alle servicefuncties voor een weloverwogen besluitvorming, een verhoogde productiviteit en een superieure klantenervaring. Deze belangrijke functionaliteit zorgt ervoor dat u meer afspraken kunt maken dankzij een verbeterde planning. Te veel of te weinig afspraken worden voorkomen om de inzet en de productiviteit van monteurs te optimaliseren. Genereer extra inkomsten uit service door na een afgewezen offerte toch nog business binnen te halen en de wachttijden voor klanten te verlagen. Lees meer hier
Magazijn Belangrijke functionaliteit in het onderdelengedeelte kan zorgen voor een verbeterd voorraadbeheer, meer aandacht voor verkopen en een betere klantenervaring. Ervaar een realtime inzicht in voorraadniveaus, verkoopprestaties en beschikbaarheid van onderdelen. Focus op het op een optimaal peil houden van de voorraadniveaus, georganiseerd op merk en geselecteerd om aan de vraag van de klant te voldoen. Lees hier meer
Verkoop incadea.myengine bevat een uitgebreide verkoopmodule, waarmee u vanaf het begin tot en met het sluiten van deal optimaal inzicht heeft in het verkoopproces. Lees meer hier
Financieel Beheer van alle financiële activiteiten van uw dealer, eenvoudig en efficiënt kunnen uitvoeren van de belangrijke taken. Door de geïntegreerde financiële module van incadea.myengine krijgt u nog meer controle en een perfect inzicht in de financiële positie van uw dealerbedrijf. Lees meer hier
Retail CRM Het gedeelte relatiebeheer richt zich op vier verschillende elementen:
  • leadmanagement
  • relatiebeheer
  • kansenmanagement 
  • campagnesegmentering
Lees meer hier
21 Dealerbedrijf Functies Voor het verhogen van de productiviteit en efficiëntie. Ontdek het hier!
Werkplaats
  • After Sales Manager
  • Service Adviseur
  • Service Assistent
  • Werkplaatschef
  • Small Business Aftersales
Magazijn
  • Parts Manager
  • Parts Purchase & Inventory Manager
  • Inventory Manager
  • Parts Sales Person
  • Parts Picker
  • Parts Warehouse Clerk
Auto's
  • Sales Manager
  • Verkoopassistent
  • Verkoopadviseur
Boekhouding
  • Financieel Manager
  • Inkoopadministratie
  • Verkoopadministratie
  • Boekhouder
  • Kassière 
Retail CRM Marketing & Contact Manager
Gedeelde Diensten
  • HR-Manager
  • IT-Manager
Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Ontdek hoe de automotive functies binnen het dealerbedrijf naadloos aansluiten met incadea.myengine...
  • Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Ralf Service-adviseur
    Ralf
    Ralf
    Service-adviseur
    Ralf, de serviceadviseur, heeft zijn handen vol: hij is bijna klaar met een technische controle en zijn volgende afspraak is over een paar minuten. Hij moet werk inplannen bij een beschikbare monteur en zich voorbereiden op de volgende klant. Hij is altijd gericht op het leveren van uitstekend werk en wil ervoor zorgen dat alle klanten tevreden de deur uitgaan en er zeker van zijn dat hun auto in uitmuntende staat verkeert.
    Lees meer hier
  • Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Peter Verkoopadviseur
    Peter
    Peter
    Verkoopadviseur
    Peter heeft een aantal nieuwe kansen ontvangen en moet het verkoopproces leiden, en hopelijk de verkoop opstuwen. Hij moet niet vergeten een follow-up uit te voeren voor de klant die gisteren langskwam en veel interesse toonde voor een specifiek model. Gedurende de dag zal hij vast met nog een aantal langskomende klanten te maken krijgen, waaronder mogelijk een terugkerende klant. Peter is zich ervan bewust dat zijn manager een update zal willen hebben met betrekking tot de activiteiten van vandaag.
    Lees meer hier
  • Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Rudi Magazijnbeheerder
    Rudi
    Rudi
    Magazijnbeheerder
    Rudi is vandaag alleen in het magazijn en moet nu het werk doen van Manfred, de orderpicker. Norbert, onze monteur, meldt zich bij de balie van het magazijn en vraagt naar onderdelen om de remmen te repareren en de buitenspiegel te vervangen voor een klant. Rudi kijkt waar de onderdelen precies liggen en geeft ze aan Norbert. Hij plaatst ze op de serviceorder. Vervolgens komt de volgende monteur met vergelijkbare verzoeken. Het voorraadbeheer moet worden bijgewerkt met deze activiteit en de voorraadbeheerder moet ervoor zorgen dat er, wanneer het vastgestelde minimum is bereikt, nieuwe onderdelen worden besteld bij de best mogelijke leverancier.
    Lees meer hier
  • Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Carl Marketing Manager
    Carl
    Carl
    Marketing Manager
    Carl, onze marketingmanager, moet de promotie voor een nieuw model leiden. Het moet vooral zakelijke klanten aantrekken die vaak een middelgroot tot groot wagenpark van middelgrote SUV's hebben. Hoewel dit een strategisch initiatief is met een hoge prioriteit, moet hij zijn dagelijkse werkzaamheden niet vergeten. Hij heeft een lijst ontvangen met leads die door de OEM via internet in de wacht zijn gesleept. Nu moet hij ervoor zorgen dat er een follow-up wordt uitgevoerd op alle geldige leads.
    Lees meer hier
  • Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes Andrea Boekhouder
    Andrea
    Andrea
    Boekhouder
    Andrea is al 10 jaar lang onze boekhouder. Ze controleert regelmatig de uitstaande betalingen en onze financiële prestaties en status. Aan het einde van iedere fiscale periode gaat zij ook over het sluiten van de verslagperiodes en de boeken. Vandaag moet Andrea de uitstaande betalingen controleren. Ze ontdekt dat er al meer dan een maand servicefacturen openstaan, dus moet ze actie ondernemen. Sommige trouwe klanten belt ze liever persoonlijk op, terwijl voor anderen een beleefde herinnering per mail voldoende is.
    Lees meer hier