incadea maakt het mogelijk om:

Product Mogelijkheden

21 Dealerbedrijf Functies

Voor het verhogen van de productiviteit en efficiëntie.

Mijn Job - Mijn Rol: Ons Succes
  • Ralf, de serviceadviseur, heeft zijn handen vol: hij is bijna klaar met een technische controle en zijn volgende afspraak is over een paar minuten. Hij moet werk inplannen bij een beschikbare monteur en zich voorbereiden op de volgende klant. Hij is altijd gericht op het leveren van uitstekend werk en wil ervoor zorgen dat alle klanten tevreden de deur uitgaan en er zeker van zijn dat hun auto in uitmuntende staat verkeert. Ralf Service-adviseur
  • Peter heeft een aantal nieuwe kansen ontvangen en moet het verkoopproces leiden, en hopelijk de verkoop opstuwen. Hij moet niet vergeten een follow-up uit te voeren voor de klant die gisteren langskwam en veel interesse toonde voor een specifiek model. Gedurende de dag zal hij vast met nog een aantal langskomende klanten te maken krijgen, waaronder mogelijk een terugkerende klant. Peter is zich ervan bewust dat zijn manager een update zal willen hebben met betrekking tot de activiteiten van vandaag. Peter Verkoopadviseur
  • Rudi is vandaag alleen in het magazijn en moet nu het werk doen van Manfred, de orderpicker. Norbert, onze monteur, meldt zich bij de balie van het magazijn en vraagt naar onderdelen om de remmen te repareren en de buitenspiegel te vervangen voor een klant. Rudi kijkt waar de onderdelen precies liggen en geeft ze aan Norbert. Hij plaatst ze op de serviceorder. Vervolgens komt de volgende monteur met vergelijkbare verzoeken. Het voorraadbeheer moet worden bijgewerkt met deze activiteit en de voorraadbeheerder moet ervoor zorgen dat er, wanneer het vastgestelde minimum is bereikt, nieuwe onderdelen worden besteld bij de best mogelijke leverancier. Rudi Magazijnbeheerder
  • Carl, onze marketingmanager, moet de promotie voor een nieuw model leiden. Het moet vooral zakelijke klanten aantrekken die vaak een middelgroot tot groot wagenpark van middelgrote SUV's hebben. Hoewel dit een strategisch initiatief is met een hoge prioriteit, moet hij zijn dagelijkse werkzaamheden niet vergeten. Hij heeft een lijst ontvangen met leads die door de OEM via internet in de wacht zijn gesleept. Nu moet hij ervoor zorgen dat er een follow-up wordt uitgevoerd op alle geldige leads. Carl Marketing Manager
  • Andrea is al 10 jaar lang onze boekhouder. Ze controleert regelmatig de uitstaande betalingen en onze financiële prestaties en status. Aan het einde van iedere fiscale periode gaat zij ook over het sluiten van de verslagperiodes en de boeken. Vandaag moet Andrea de uitstaande betalingen controleren. Ze ontdekt dat er al meer dan een maand servicefacturen openstaan, dus moet ze actie ondernemen. Sommige trouwe klanten belt ze liever persoonlijk op, terwijl voor anderen een beleefde herinnering per mail voldoende is. Andrea Boekhouder
Volledig geïntegreerde, innovatieve softwareoplossing om uw business te laten groeien...
Eén geïntegreerde oplossing. Zodat u zich kunt concentreren op innovatie
Op maat gemaakte arbeidsmarktervaring. Verzekert succes van het team door persoonlijke efficiëntie
Stimuleren van samenwerking en productiviteit. Geschikt voor elk dealerbedrijf
Gegevens omzetten in succesvolle beslissingen. Het intelligente dealerbedrijf
Stel van begin tot eind de klant centraal
Uw dealerbedrijf onderweg. Mobiele apps van incadea

Main Banner

incadea.mysales

incadea.apps is volledig geïntegreerd met incadea.dms en revolutioneert de manier waarop u met uw klanten communiceert. Deze oplossingen zijn ontworpen om de bedrijfsflexibiliteit en efficiëntie te vergroten door toegang te bieden tot alle informatie die u nodig hebt met betrekking tot een klant of een auto, en dat altijd en overal, met uw mobiele apparaat.

 Leads vastleggen, de ervaring van klanten verbeteren, de loyaliteit van klanten vergroten en allerlei processen van het dealerbedrijf vereenvoudigen zijn slechts een paar voordelen van het gebruik van de mobiele app incadea.mysales door uw dealerbedrijf

Breng uw dealerbedrijf naar een nog hoger niveau

  • Alle informatie die u nodig hebt om uw werk uit te voeren altijd binnen handbereik
  • Helpt u om de klant ongekende en gepersonaliseerde ervaringen te bieden
  • Stelt u in staat om meer tijd door te brengen in de showroom en minder achter uw bureau
  • Meer tijd met de klant. Minder tijd weg om informatie te verzamelen
  • Probleemloos invoeren van gegevens in de app en automatische synchronisatie met het DMS

Mogelijkheden

Main Banner Slider

incadea.myservice | Customer service onderweg! incadea.apps is volledig geïntegreerd met incadea.dms en revolutioneert de manier waarop u met uw klanten communiceert. Deze oplossingen zijn ontworpen om de bedrijfsflexibiliteit en efficiëntie te vergroten door door toegang te bieden tot alle informatie die u nodig hebt met betrekking tot een klant of een auto, en dat altijd en overal, met uw mobiele apparaat.

Vergroot de productiviteit van uw servicegedeelte door processen te stroomlijnen en automatiseren. Vergroot de loyaliteit van de klant door een foutloze service-ervaring te bieden en borduur voort op vertrouwen en transparantie. Dit alles onderweg!
Breng uw dealerbedrijf op een hoger niveau
Product Mogelijkheden
  • Klantafspraak
    • Bekijk in één oogopslag uw ingeplande afspraken en de belangrijkste en uitgebreide informatie
    • Bekijk het profiel van de klant en auto en de onderhoudsgeschiedenis
    • Zoek eenvoudig naar een klant of auto en leg alle benodigde informatie vast
  • Voertuigcheck
    • Voer controles uit op de auto 
    • Leg de status van elk controlepunt vast & schades direct vast in de app
    • Aan de serviceorder gekoppelde afbeeldingen.
  • Werkorder
    • Bekijk de details van de facturering van de serviceorder samen met de klant
    • Laat zien welke werkzaamheden zijn uitgevoerd
    • Plan follow-up taken in voor toekomstige afspraken