Vrachtwagen- & autodiensten

Groei, samenwerking met andere systemen en uitbreiden naar nieuwe zakelijke gebieden: met deze geavanceerde functies van incadea.fastfit zijn er geen grenzen meer voor u.

Karkasbeheer

Verkoopt u banden die zijn voorzien van een nieuw loopvlak? Neemt u karkassen in van klanten om ze van een nieuw loopvlak te voorzien? incadea.fastfit helpt u bij het organiseren van dit zakelijke gebied. incadea.fastfit biedt eenvoudig naar wens aan te passen interfaces voor het versturen van gegevens en karkassen naar uw loopvlakvernieuwingsbedrijf. Zo kunt u met uw loopvlakvernieuwingsfaciliteit communiceren zonder risico te lopen dat er tijdens het proces gegevens verloren gaan.
  • Karkassen classificeren 
  • Karkassen verkopen en kopen 
  • Karkassen met een nieuw loopvlak verkopen 
  • Loopvlakvernieuwingsdiensten verkopen voor karkassen van klanten 
  • Elektronische communicatie met het loopvlakvernieuwingsbedrijf

Integratie van catalogus

Gebruik het catalogussysteem om items van leveranciers van reserveonderdelen in incadea.fastfit te integreren. Indien nodig wordt het onderdeel automatisch toegevoegd aan de itemmaster van incadea.fastfit. Een speciaal onderdeel van het catalogussysteem is de integratie van online catalogi. Catalogi van reserveonderdelen die alleen online te vinden zijn, kunnen direct in incadea.fastfit worden gekopieerd.


  • Administratie van items die niet op voorraad zijn
  • Vanuit verschillende catalogi importeren van items die niet op voorraad zijn met behulp van een genormeerde interface
  • Zoeken in online catalogi
  • Toegang tot de winkelmandjes van online catalogi
  • Bestellen vanuit online catalogi

Beheer afleverservice

Wanneer goederen worden verzonden, kunnen alle voor koeriersdiensten (DPP, TNT, UPS) benodigde gegevens worden verzameld als dat nodig is voor de integratie met de IT van deze diensten.
Veel koeriersdiensten gebruiken hun eigen systemen om etiketten te printen voor hun pakketten. incadea.fastfit past de geleverde informatie aan voor het afdrukken/samenwerken met de software van de koeriersdienst. Voor een volledige integratie kunnen de mobiele apparaten en elektronische weegschalen worden geïntegreerd. Ook het beheer van retour-orders is inbegrepen en wordt ondersteund. Dit betekent dat u retour-orders kunt aanmaken voor uw transporteur. Deze worden vervolgens opgehaald vanaf de locatie van de klant.

Werkplekreservering (online)

Een noodzakelijke vereiste voor een effectieve werkplekservice is het vastleggen van diensten die op een specifieke werkplek moeten worden uitgevoerd. De werkplekreservering is volledig geïntegreerd in incadea.fastfit, zodat u uw werkplekken eenvoudig en efficiënt kunt beheren. Daarnaast kunt u de ervaring van uw klanten verder verbeteren door een web-interface te gebruiken waar klanten zelf een serviceverzoek kunnen registreren en een voor hen geschikt tijdstip kunnen selecteren. 


  • Bepaal een agenda met openstaande en bezette tijden 
  • Bepaal werktijden voor werkplekken 
  • Bepaal geldige tijdspannes voor afspraken 
  • Wijs uit te voeren werkzaamheden toe, per tijdstip en per werkplek 
  • Reserveer tijdschema's voor klanten 
  • Wijs werkzaamheden toe aan afspraken 
  • Controleer afspraken vanuit het winkelmandje 
  • Neem diensten in het winkelmandje over voor facturering 
  • In rekening brengen van diensten 
  • Online reservering voor klanten